哈哈
這是我要練用的
先放這兒比較方便~

I never meant the things I said

我總是有口無心

To make you cry

說一些讓你難過哭泣的話

Can I say I'm sorry

我可以向你陪罪嗎

It's hard to forget

傷痛難以去忘懷

And yes I regret

我感到後悔懊惱

All these mistakes

所有我犯下的錯

I don't know why you're leaving Me

我不知道為什麼你要一步步的離我而去

But I know you must have your reasons

但我知道你一定有自己的理由

There's tears in your eyes

我看到眼淚縈繞在你眼框

I watch as you cry

我看著你的淚流滿面

But it's getting late

但一切都太遲了

(*)Was I invading in on your secrets

我侵犯了你的秘密

Was I too close for comfort

我是不是太黏了讓你感到不自在

You're pushing me out

你推開了我

When I'm wanting in

當我想要靠近你的時候

What was I just about to discover

我是怎樣的想要去探所有關你的一切呢

When I got too close for comfort

當我黏你黏的太近讓你感到不自在的時候

Driving you home

迫使你因而離去

Guess I'll never know

我猜我永遠也不會知道(*)

Remember when we scratched our names into the sand

還記得我們在沙堆中刻劃出我們的名字嗎

And told me you loved me

並且你告訴我你愛我

But now that I find

但現在我發現

That you've changed your mind

你已經改變了你的心意

I'm lost the words

你不再愛我

And everything I feel for you

所有的一切都讓我感覺到對你的感情

I wrote down on one piece of paper

我把它們一項項記在一張紙上

The one in your hand

你手中所握有的東西

You won't understand

你永遠不會了解

How much it hurts to let you go

讓你離去是多麼的讓我心痛



同(*)段



All this time you've been telling me lies

你總是對我撒謊

Hidden in bags that are under your eyes

你的眼底藏了很多秘密

And when I asked you I knew I was right

當我開口問你的時候 我知道我的猜測是對的

But if you turn your back on me now

但如果你現在回頭回到我身邊來

When I need you most

當我最須要你的時候

But you just let me down, down, down

但你卻讓我失望了

Would you think about what you're about to do to me

你可以去想想你將我對我做出怎樣的回應嗎

And back down...

然後再選擇放棄

Was I invading in on your secrets

Was I too close for comfort

You're pushing me out

When I'm wanting in

What was I just about to discover

I got too close for comfort

You're pushing me out

When I'm wanting in

(Yeh yeh yeh)



What was I just about to discover

When I got too close for comfort

Driving you home

I guess I'll never know...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 裂果貓 的頭像
    裂果貓

    nNt's nuT

    裂果貓 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()